Stylish blogger award

Orsy-tól kaptam ezt a Stílusos Blogger díjat amit nagyon szépen köszönök. A lényege, hogy írnom kell magamról 7 érdekességet/tényt és 15 embernek tovább kell adnom. A 15 embert akit írtam volna Orsy és Timi már kilőtte de akit érdekel 7 dolog rólam az kattintson bátran..





1.  imádom hidegen enni a kajákat és a kedvencem a még éretlen gyümölcs..gyűlölöm ha már megérett, a túlérett és az aszalt gyümölcsökkel pedig ki lehet kergetni a világból

2. tudok egyszerre jobb és bal kézzel írni, ha gyorsan kell írnom valamit máig így szoktam

3. bőgőmasina vagyok filmek terén..képes vagyok elsírni magam egy vígjátékon is (a szex és NY mozifilmen ugyanúgy sírtam mint az avataron)

4. református gimiben szívtam be először, ugyanitt történt az első komolyabb berúgásom (nem vagyok vallásos, azóta a suli óta meg főleg nem, de ez nagyon hosszú történet)

5. szeretem a favicceket, mindig elnevetem magam rajtuk és azt hiszem nem is azért mert viccesek..erre még rá kell jönnöm

6. pösze vagyok. nagyon.

7. nem igazán vagyok oda az édességekért. sokkal jobban szeretem a savanyúságokat, salátákat mint a csokit (ez nem valami fogyókúrás agyátprogramozás része, tényleg így van)

0 comments:

Post a Comment