Nyertesek

Először is rendkívül örülök, hogy ennyien jelentkeztetek, másrészről szerintem kifolyt a szemem mire mindent végignéztem. Nagyon sokan nem linkeltétek a tweeteket, blogokat ahova kiraktátok a nyereményjátékom, pedig direkt kiemeltem, hogy link kell hozzá (ezt azokra értem akik sem az űrlapon sem a kommentben nem linkeltek csak egyszerűen beírták, hogy igen). Akik most nem nyertek ne csüggedjenek, facebookon az L.A. Makeup oldalán ha lájkoljátok a körmöm 2 szerencsés nyerhet közületek 5-5 körömlakkot. Ezen kívül nagyon-nagyon örülök, hogy már 300-an vagytok.. hamarosan (amint kiválasztottam és megvettem hozzá az ajándékokat) megleplek titeket valamivel. :) Így vizsgaidőszak végén már a postok is jönnek napi rendszerességgel. 

A nyertesek:





Az első csomag nyertese Ilcsi!..küldtem neked e-mailt, 2 napod van jelentkezni a nyereményedért!


A második csomag nyertese Zsuzsi az Átalakulás blog tulajdonosa..neked is küldtem e-mailt, 2 napod van jelentkezni a nyereményedért!

Gratuláltok mindkettőtöknek, úgy döntöttem, hogy az első csomagba kerül a körömlakk a második csomagba meg egy H&M ecset.


Egy korábbi esetből tanulva feljegyeztem a követők nevét és bizony aki eredményhirdetés után nem követ tovább gonoszul ki fogom zárni a további nyereményjátékokból. Ez így fair.

0 comments:

Post a Comment