fürdőszoba project első áldozatai

Egész jó ütemben haladok a felhalmozott cuccok elhasználásával, az első pár termék amire ráálltam már el is fogyott..tény,hogy nem volt egyikben sem sok, de így is dicsőség ez. Sőt ami mégjobb azóta összesen egy sampont vettem, mivel már csak szappan sampon maradt itthon. Az elhasznált termékekről írok egy-két szót, hátha valaki ilyesmit akarna venni.




Bánfi hajszesz: tényleg nagyon hatásos de annyira büdös, hogy 3x kell utána hajat mosni és még utána is érződik a szaga..valahol olvastam, hogy már van Lady Bánfi hajszesz, arra biztos lecsapok mert hajhullás ellen nagyon jó sőt a fejbőrömet éreztem tőle erősebbnek.

Balea Young arctonik: őszintén nem értem miért gondolják, hogy a problémás bőrre való arclemosóban az alkohol a csodafegyver..nem vettem észre az összetevők között időben és ez is olyan volt. személy szerint az én bőrömnek többet árt mint használ.

Fructis hajlakk: szeretem ezt a hajlakkot, ha a többi amit random összevásároltam elfogyott biztos veszek megint.


Nivea habfürdő: kellemesen selymessé tette a bőröm, az első pár használat után fel is tűnt, de semmi extra

Avon hajbalzsam: ha nincs időm hajpakolást feltenni ilyen balzsamokkal próbálom életben tartani a hajam, nem volt valami nagy szám nem venném meg újra

Avon sampon: valahogy a samponokról nincs különösebb véleményem, mindig cserélem őket és eddig olyan borzasztó samponnal még nem találkoztam össze amit megjegyeztem volna


oriflame arcmaszk: isteni illata volt ebből is vennék újra de szigorúan miután elhasználtam a többi arcmaszkom

forever living products balzsam: nagyon jó balzsam és annyira puha és fényes lett tőle a hajam. imádnám ha nem lenne baromi körülményes beszerezni és nem lenne drága, 14 dollár körül van

syoss sampon: tetszett az illata és az első pár használat után látványosan szebb volt tőle a hajam..aztán hozzászokott..vagy én szoktam hozzá és semmi különös nem történt

0 comments:

Post a Comment