revlon lámpa -> babyliss lámpa

Ha még emlékeztek december közepén írtam, hogy vettem egy lámpás tükröt..na eddig bírtam elviselni. A fő problémám az volt vele, hogy 30 perc alatt túlmelegedett és leállt..már előtte is elkezdett pislákolni. Utána pedig 10 perc pihenők mellett max. 10 perc működésre volt képes. Nem akartam kideríteni, hogy csak az enyém volt hibás vagy az összes túlmelegszik-e. Emlékeim szerint volt egy drágább lehetőség is ami nagyon jól nézett ki de nem is volt raktáron és lehet nem szívesen adtam volna ki érte annyi pénzt..na most úgy mentem vissza,hogy az jön velem haza.
Mi sem lenne jellemzőbb, hogy ilyet már nem árulnak pedig kinézetre jobban bejön mint az előző. De szerencsére volt helyette másik, hasonló árkategóriájú tükör is



a 'régi" Revlon helyett..

jött az új Babyliss


Amiben jobb mint a Revlon, hogy 3 féle fényfokozat van rajta: sima beltéri fény, igazi neonfény mint az összes üzletben és egy természetes fény. Elég meggyőzően is adja ezeket a neonfény pont olyan borzasztó mint az üzletekben szokott lenni. A nagyítós oldalán 3x-os helyett 5x-ös nagyítás van..szerintem ez már túl sok..élő ember nem látja (remélem) azokat a dolgokat amiket így a bőrömön láthatok..és akaratlanul is elkezdek bandzsítani ha messzebbről nézem. :D Leteszteltem egyszer sem kapcsolt ki magától, 1,5óra után közelről megszagolva érdekes szaga volt de semmi különös, nem volt nagyon meleg a fém. Megérte a kicserélést és a kis ráfizetést, legalább nem kell egy túlforrósodó lámpa előtt gubbasztanom a sötétben..

0 comments:

Post a Comment