Miss Rose haul+ lelőhelyek

Mostanában mindenki csak dobálta fel a haulos postokat én meg már úgy vágytam egy kis 'vége a vizsgaidőszaknak' váráslásra, de ebben a hónapban már bútorokra elment szinte az összes pénzem. Azért csak nem maradok ki a haulos postok sorozatából csak összeszedtem pár dolgot. Nemrég elkezdtem keresgélni, hogy Budapesten merre is kapható Miss Rose mivel sok jót hallottam róla. Az első infó amit kaptam az a Westend hátuljában lévő Fetish nevű üzlet..ahol máig nem jártam, de találtam helyette két helyet is! :) Az első a soroksári Auchan, az előtéri boltoknál az üzletsor jobb szélén van egy kis kozmetikai bolt, egy állvánnyi Miss Rose cuccokkal. A másik hely pedig a Sárkány center, na ott nem tudom elmagyarázni, hogy melyik pavilon, de ha egy helyen megjelent akkor több helyen is lesz az biztos.




 A pirosítók kellően pigmentáltak, nagyon jó az állaguk csak azt sajnáltam nagyon, hogy ezek között nem volt matt, azokat jobban szeretem.



Ezt a palettát a párom dobta be a kosárba, tetszett neki belőle a kék szín.. :)





Nem volt igazán erős matt szemhéjfestékem amit szerettem volna így most kísérletezek.


bal oldal a paletta pirosítói, a csillámos tus, a 6 szemhéjfesték, jobb oldalon a matt fekete szemhéjfesték és alul a mono szemhéjfesték


A tusnak pedig csak a felszíne csillámos alatta már sima fekete tus. A krémes állag ami a csillámokkal a tetején még megállja a helyét az alatta lévő rétegnél már nem igazán pigmentált elmászkáló tus formájában nyilvánul meg, tippre a csillámos része sem lenne valami tartós.

0 comments:

Post a Comment