Arab..szerű.. smink

Akartam egy nem szokványos arab sminket csinálni.. ami a fejemben szerintem sokkal jobban nézett ki mint a végeredmény :(  Emellet rájöttem, hogy nagyon rég tettem fel egész arcos képet és nem akarok az "arc nélküli" blogger státuszba kerülni, tehát ennek is itt az ideje. Mostanában kicsit ritkulni fognak a cikkek, épp festés van a lakásban illetve bútorozás..az elmúlt 2 hónapban nem volt ruhásszekrényem (igen,rémes volt) mert az ezelőtti megbeszélt időpontot lemondta a költöztető és mostanra tudtuk csak beütemezni. 





szerintem igazából nincs ekkora duda orrom.. :D


Amiket használtam:

Arc:
Avon MagiX primer
Bourjois Healthy Mix alapozó
Essence multi colour pirosító - how cute is that

Szem:
e.l.f. szemhéjalapozó
Joe Fresh szemhéjpúder - Berry
CS 88as paletta (Warm) - Lila
essence denim wanted zselés tus
essence false lash effect szempillaspirál
Avon Supershock szemceruza
pár tincses műszempilla

Száj:
Avon Arabian Glow szájfény

0 comments:

Post a Comment