Nagyon komoly kérdés

..amiben az őszinte véleményetekre lenne szükségem. Mint már pár korábbi postomban kifejtettem, problémám van a szemöldökömmel. Alapvetően sosem volt sűrű szemöldököm, mindig inkább kicsit hézagos volt. Na ezt sikerült tovább tetéznem egy kis gyantával bénázással és az elmarathatatlan szemöldök epilátorral. Konkrétan valami halvány szemöldök szerű ív van a szemöldököm helyén. Eddig mindig megrajzolgattam, mert szemöldök nélkül azért mégis hülyén néz ki az ember erre tegnap találkoztam egy barátnőmmel aki a vizsgaidőszak alatt tetováltatta a szemöldökét..és leesett az állam.



Nem az a botrányos fekete sablon csík volt amit elvártam volna, egyszerűen nem tűnt fel az elején, hogy tetoválás, ő említette meg és ez volt nekem az a pont ahol elkezdtem érdeklődni utána. Kifejezetten örülnék egy visszafogott kis szemöldöknek amit ha éppen a smink úgy kívánja akár tovább erősítek. Na ezzel az a bajom, hogy nekem eddig a sminktetoválás annyira feketelistán volt, hogy egyszerűen nem tudok dönteni. Ezért kérem a segítségeteket, szerintetek gyűrjem le a lustaságot és minden nap rajzolgassak vagy legyek bátor és csináltassak egy sminktetoválást?  Csak, hogy lássátok miről beszélek, rákerestem az oldalra és ez itt a szemöldök galériájuk:
a honlap címe: http://www.ingridledl.hu

Nagyon örülnék pár véleménynek, szeretném tudni hogy ti mit gondoltok erről!


0 comments:

Post a Comment