2011-es fogadalmak

..amiket reményeim szerint sikerül is betartanom.




Az első legfontosabb, hogy addig semmi újat nem vehetek amíg valami kozmetikumom el nem fogyott. Egy 3 részes álló szekrény tele van tusfürdőkkel/ samponokkal/ balzsamokkal/ testápolókkal/ arckrémekkel és rengeteg flakonos fújós hajtápláló cuccal. Átrágtam magam a sminktermékeimen, kiválogattam a megromlottakat illetve azt amit biztosan soha többé nem fogok használni és elhatároztam, hogy a megmaradtakból is fogyasztanom kell mielőtt újat vennék (ezzel is ösztönzöm majd magam a normális reggeli sminkre, nem a tusvonal+szaladás félére). Ez alól egyedüli kivételt képez a Sleek rendelésem aminek normális esetben novemberben meg kellett volna történnie, azóta is a hideg ráz ki a gondolattól, hogy újra megpróbálok onnan rendelni..de hátha.

A második, hogy venni fogok egy fényképezőt.. nagy kütyü mániás vagyok de azért a telefonos képek nem adják vissza (bár egy mobiltól még mindig elég szép!) a színeket és mivel a lakás elég sötét így esélyem sincs normális fényviszonyokat teremteni.

A harmadik, hogy ismét eljárok kondizni. Heti háromszor amíg sulidömping van..viszont kifogás nincs!

Aminek nagyon örülök, hogy tavaly sikerült leszoknom a dohányzásról, ezt is megfogadtam még 2009ben, és össze is jött. Lehet, hogy ezen buzdultam fel ennyire és fogadtam meg ennyi dolgot..

Ti mit fogadtatok meg? Vagy nem is szoktatok megfogadni semmit?

0 comments:

Post a Comment