Clarisonic jelentés

Lassan egy hónapja használom ezt az arctisztító ketyerémet és már értem, hogy miért volt ekkora felhajtás körülötte! Egyáltalán nem érzem kidobott pénznek, sőt azoknak akiknek több probléma is van az arcbőrével kifejezetten ajánlom mert megéri!



Az első heti használattól apróbb pattanások jelentek meg az államon és a fülem előtt (ahol eddig sosem volt) utánaolvastam, ez másnál is előfordult, valószínűsítik, hogy azért mert jóval több hidratálót tud így a bőrünk beszívni..nem tudom, hogy ez volt-e az oka, a lényeg hogy mostanra nagyon szépen eltűntek. Ezekkel együtt eltűnt az összes száraz hámló folt az arcomról aminek nagyon tudok örülni. Mostanra a pirosság is az orrom körül (szerintem) sokat halványodott és remélem nem kiabálom el de a mitesszerek is kezdenek eltűnni a tág pórusokkal együtt..ebben nem vagyok annyira biztos egyik nap kevesebbnek látom, másnap meg nem.. Elnézést, hogy nem teszek fel előtte/utána képet, nem vagyok ennyire bátor, talán ha már tökéletes bőröm lesz (a remény hal meg utoljára)
Azt már eldöntöttem, hogy csak a tisztító fejeket fogom újra rendelni, az arctisztító zselék amiket adtak mellé irreálisan drágák ahhoz képest, hogy semmi pluszt nem éreztem az eddig használtak és ezek között. Még egy hónap után is miután használom annyira üdének és tisztának érzem az arcbőröm, hogy el sem tudom mondani.

Általánosságban nézve az arcbőrömet nagyon-nagyon sokat javult az állapota, mondhatni bársonyos lett mióta napi rendszerességgel ezt használom és a látványos javuláson kívül jó érzés végre egy ilyen bőrrel dolgozni, ami messze nem tökéletes de az eddigiekhez képest nagyon jó állapotban van..remélem ez így is marad hacsak nem javul még tovább!

0 comments:

Post a Comment