AVON SuperSHOCK Gel eyeliner

..azthiszem nem túlzás kijelenteni, hogy ez az eddigi legjobb szemceruza amivel összetalálkoztam. Ami a legmeglepőbb és sosem hittem volna, hogy megtörténhet: nem folyik le a vízvonalamról! Nagyon intenzív fekete színe van már egy húzástól is és nagyon puha.. nem túl puha, nem morzsolódik le, tökéletesen egyben van, mégis puha. 



A kezemre húzott tesztvonalat először óvatosan az ujjammal próbáltam elmaszatolni, de tökéletesen a helyén maradt, erős maszatolásra már fakul, ha mindez vízzel történik akkor kopik csak le. A kedvenc szemceruzám lett az első használat után. Satírozni szerintem nem lehet jól, bár ez az én egyéni véleményem, mástól már hallottam róla sok-sok jót ilyen szempontból is (erre én egy bourjois szemcerkát használok). 

0 comments:

Post a Comment