vélemény: Nivea éjszakai regeneráló kézkrém

Kezd elhatalmasodni rajtam az őrület éjszakára teljesen más kencéket használok mint nappalra..itt ez egyik legújabb kedvencem. Ahogy egyre hidegebb az idő amúgy is elkezdem a kezem kenegetni mert iszonyatosan irritál ha érzem hogy száraz. Na megtaláltam azt a kézkrémet amit alvás előtt használok és másnap sem jön rám napközben,hogy be kéne kenni a kezem.




Hozzátenném ez tényleg egy éjszakai kézkrém..nem szívódik be percek alatt a bőrödbe..órák kérdése ez a dolog. Sőt én már volt,hogy direkt jó vastagon kentem be vele a kezem és pamutkesztyűben aludtam. Reggelre olyan puha volt tőle a bőröm mint eddig soha. Tényleg nagy különbséget lehet tenni a nappali "gyorsanbeszívódós" és e között asz éjszakai krém között. Biztosan fogok belőle még venni! Nektek van valami nagyon jó kézkrémetek?

0 comments:

Post a Comment