Sminkvásárlás - a Sárkány Centerben

Gondoltam körbenézek ebben a hatalmas komplexumban milyen sminkvásárlási lehetőségekkel futhatunk össze. Körülbelül azt kaptam amire számítottam,sikerült jó dolgokat vásárolnom betegesen olcsón. Emellett annyi átlátszó műanyag sminktárolásra alkalmas dobozt néztem ki,hogy legközelebb muszáj autóval mennem :D Pár képet is csináltam, hogy legyen elképzelésetek..







A dobozok ára 100 ft-tól 2500Ft-ig volt jellemző,de amiket fényképeztem az csak egy töredéke annak ami ott egy helyen van..

Sminkvásárlás szempontjából szerintem kevesebb a lehetőség mint az Ázsia centerben, van 3-4 smink és parfüm árus plusz a fényképen látható sor és egy még egyszer ekkora sor. Ezen a pulton nincsenek minőségi termékek, nevetségesen olcsó árak közül kell kiválogatnunk, hogy melyiket találjuk jónak és melyiket nem. A műszempillák pl. 300 ft-ba kerülnek, 3 fajtánál többet nem láttam. Szemhéjfestékek 100 ft-tól 1000 ft-ig vannak, az ezer forintos pl. egy kilenc színű paletta volt. viszont itt jegyezném meg,hogy a Golden Rose lehet,hogy mégis kivonul..eddig nem láttam itt ezt a polcsort, most meg itt díszelgett.
ne tévesszen meg senkit,csak az állvány golden rose,a termékek nem :(
A parfüm és smink árusító boltoknál már más a helyzet. Rengeteg márkás alapozót lehet venni, nagyjából mindenhol és mindegyik 2500 ft volt. Konkrét palettákkal nem futottam össze de sajnos nem is volt annyi időm.


Mindent összegezve, szerintem az Ázsia Center sminkvásárlás szempontjából jobb,a Sárkány Centerben inkább lakberendezési tárgyak/kellékek, kiegészítők, ruhák találhatóak.


én például egy fekete hatalmas kínai legyezőt szerettem volna ágy fölé. persze, hogy volt, ott szerintem mindent előguberálnak akármi jut eszedbe :D



0 comments:

Post a Comment