haul 1/2 + FAIL

Pár napja találtam egy bezárófélben levő Schleckert ahol minden le volt árazva, persze nem hagyhattam ki, hogy be ne menjek körülnézni. Vettem pár arcápolót, de arról külön postban fogok írni. Viszont hibáztam.. elfelejtettem, hogy a Miss Sporty fenn van az állatokon tesztelő listán. :( Jellemzően eddig nem vettem egy Miss Sporty terméket se erre pont most.

KLIKK!

UPDATE: nem is fail, a Miss Sporty már nem tesztel állatokon! http://www.miss-sporty.co.uk/



Miss sporty kétvégű folyékony szemhélybúder: 700 Your Secret (bal), 500 Dazzling (jobb)
Miss Sporty Fabolous Eyes jumbo szemceruza 050 peach punk, 040 baby love(ez sokkal halványabbmint a képen ,inkább bőrszínű)

A kétoldalú összeklikkelhető valamit csak az ára miatt vettem meg 300 ft körül volt együtt. Sajnos darabos a krém nem lehet szépen eloszlatni de legalább halvány is, nem vagyok oda érte. Viszont a jumbo szemcerkáknak kifejezetten örülök.. sosem szerettem fehér szemcerkával kihúzni a szemem..túl harsány és nem is tetszik. Valahol láttam, hogy más is így van ezzel és fehér helyett egy világosabb bőrszínt használ ehhez, a hatás ugyan az csak természetesebb. Na hát ezért vettem meg, de még ez sem jó mentség :/ Voltatok már úgy, hogy örültetek és lelkiismeretfurdalásotok volt mert megvettetek valamit? :D

0 comments:

Post a Comment