LUSHaul


Karácsony előtti LUSH tárházfeltöltés.. nehezen sétálok el a bolt előtt anélkül, hogy bemennék, egyszerűen imádom a bolt illatát! Mindig egy határozott elképzeléssel indulok neki, hogy mit kell vennem, mi fogyott el..és esélytelen, hogy csak azokkal a kezemben jövök ki a boltból. Tehát eredetileg egy szappan és egy samponért mentem be..majdnem összejött! :D
Coalface, Squeaky Green,Whoosh,Vit C,Running to the embassy, The soft touch,Snow fairy
Kezdődött azzal, hogy egy ideje elfogyott a sampon szappanom és mostanra a rendes samponom is..ez már eleve tarthatatlan állapot erre még a coalface szappanom is elfogyott. Gondoltam naívan, hogy beugrok ezekért és már megyek is. Másfél órát voltam a boltban és ha nem kéne félretennem karácsonyra..a legegyszerűbb lenne oda beköltözni. :)

Tehát az egyik becsomizott valami a Coalface szappan annyira kötelező darab, hogy el sem tudom mondani mennyire. Legalábbis ha problémás bőröd van..

A sárga csomagban egy Squeaky Green sampon szappan lapul. Igen-igen sokaknak ez furcsa lehet, de azóta imádom mióta látványos módon csökkentette a hajhullásomat és konkrétan a  fejbőröm érződik tőle egészségesebbnek.

A szappannak tűnő valami a bal alsó sarokban igazából egy masszírozó testápoló. Fever masszírozó testápoló: Jázmin és sz szantálolaj valamint rózsakivonat van benne.. engem az illata fogott meg, illetve már tavaly is vettem ilyen masszírozó testápolót és baromira bejön a "felvitele"..illetve igazán selmyi lesz utána a bőr

A fémes dobozka a Whoosh halántékbalzsam. Rengeteg jót lehet olvasni róla külföldi blodokban..a lényege az lenne, hogy felfrissít..mint valami természetes redbull.

A mellette lévő tabletta egy Vit C toniktabletta, amit anyumnak vettem, hogy próbálja ki. Be kell dobni a tablettát egy tál forró vízbe és gőzölni fölötte egy kicsit a fejed, majd egy vattakorongot belemeríteni és lemosni,erről is szintén jókat hallottam.

Az egyik becsomagolt kocka egy Running to the embassy víz alatti radírozó lábápoló habkővel és tengeri sóval.. ilyenem még sosem volt, ha valaki kíváncsi lenne beszámolok majd róla, hogy milyen

A másik kocka pedig egy The soft touch kézápoló friss mangóval, méhviasszal és kakaóvajjal. Szintén először fogom kipróbálni, de nagyon sok jót hallottam róla.



Amit mindenképp nagyon ajánlok:

Karácsonyi kiadás, utána sosem kapható..tavaly karácsonykor kaptam belőle egy pici mintát, nem gondoltam, hogy később már nem lehet kapni de most itt van újra és jól le is csaptam rá..rettentő büszke vagyok azóta is magamra. Teljesen jó, hogy a rokonaim nem olvassák a blogomat mert akkor megtudnák, hogy apumon kívül mindegyikük kap egy ilyet a karácsonyi ajándékuk mellé..anyumnak kifejezetten egy Lush csomagon gondolkodtam, baromi jó karácsinyi csomagok vannak összeállítva jó ajándéktipp.

ebből azthiszem kiderül, hogy apum miért marad ki belőle. :D


0 comments:

Post a Comment