essence metallics magnetic nailpolish teszt

Tegnap végre jutott időm megvenni az új essence kollekcióból amiket kinéztem. Gyorsan ki is próbáltam a körömlakkokat:
b-j: copper rulez, iron goddess,copper rulez, steel me, iron goddess

A mutató ujjamnál csináltam először..azthiszem ez látszik is. Ügyeskedni kell mert gyorsan szárad a festék és akkor már nem akar mágneseződni.

a kisujjamon próbáltam meg másodjára, szerintem sokkal jobb lett.

A középső ujjamat csináltam másodiknak..sikeresen belenyúltam, viszont ezt a legkönnyebb mágnesezni 

belenyúlás nélkül, második próbálkozás

és az utolsó próbálkozás.

Elég hamar feltűnt és szerintem a képeken is látható, hogy nem egyformán mágnesezhetőek a körömlakkok, ahogy észrevettem az iron goddess a legkevésbé látványos közülük, a steel me látványos, de elég macerás viszont a copper rulezzel nagyon könnyű bánni és látványos is. A mágnesről csak annyit mondanék, hogy próbálgattam hűtőmágnesekkel is és az eredmény ocsmány ronda lett. Nincs alapvetően semmi látványos benne viszont valamiért attól a  mágnestől a szemcsék a felszínre kerülnek és csúnya érdessé vált. Én szerintem a konyhai hűtőmágnest meghagyom a hűtőnek és maradok az essencesnél.







0 comments:

Post a Comment