Teszt: Essence click& go nails - party


Kissé félve álltam neki a tesztnek,rengeteg rosszat hallottam erről a termékről..ennek egy része be is igazolódott..


A legnagyobb problémám maga a körömválasztás volt, 12 köröm van benne de basszus nem 6-6 egyforma.. max 1 vagy 2 egyforma van a többi változó. Tehát kb. fél órát csak azzal szórakoztam,h melyik körmömre melyik köröm a jó..ezen felül a mutatóujjamról egyszer lejött, utána nem igazán akart ottmaradni tehát azt körömlakkal visszasegítettem (sajnos a körömragasztóm be volt száradva). Baromira zavaró, hogy mindkét kezemen más és más formájú körmök vannak. Amit hallottam,hogy könnyen lejön..nos sikerült erre annyira bekattannom, hogy mióta fennvan egyfolytában végignyomogatom a körmeimet..viszont így már másfél napja tartja magát leesés nélkül. Gondolom azért nem esett még le mert az eredeti körmöm pont olyan hosszú mint mint a tapasz. Mindent összevéve, elég kényelmetlen hordani, érzem néha hogy mozog, ettől folyamatosan nyomogatom. Sajnos nem éri meg az árát (990 ft) és csak olyan embereknek ajánlom akiknek a jobb és a bal kezén totálisan eltérő méretű körmeik vannak..




0 comments:

Post a Comment