essence matallics haul..kicsit megkésve


Kicsit kevesebb dolgot vettem meg az új essence kollekcióból mint előre terveztem, ilyen ez a november meg december. A körömlakkokat már tegnap pár napja leteszteltem a szívem csücskei is lettek. Jumbo cerkát végül nem is vettem, az egyik halvány volt a másik nem jött be a harmadikat meg még lehet megveszem, de még alszok rá egyet. A szemhéjfestékek közül végül ezt az egyet vettem meg mivel a többi árnyalatból van hasonló vagy éppen most van úton felém (remélem nagyon vigyáznak rá). 


A kezdetek óta most először sikerült olyan képet csinálnom amik visszaadják a színeket, tehát igen a körömlakkok így néznek ki!

a mágnes bigyó amit azóta legalább 5x belenyomtam az éppen száradó körömlakkba..remek játék
az ecset..a pirosító ecsetből kiindulva lelkesen pakoltam be a kosárkámba viszont ez közel sem annyira kirívóan jó. Oké nincs vele sok baj azon kívül,hogy bumszli. Tehát vékony tusvonalat nehézkesen lehet vele húzni..ez nekem még nem is akkora baj mert általában vastag vonalakat húzok, de gondoltam érdemes megemlíteni. Ezen kívül nem hullik, kellemesen kézreáll.
essence metallics brush

nagyon tetszik ez a minimál csomagolás (copper rulez)
gyönyörű színei vannak


beltéri fényben
vakuval
vízzel nem tudtam leszedni a tust, kellett a lemosó
smink csak a palettával:

nagyon szép metálos fénye van ezért vakuval nem volt könnyű értelmes képeket csinálni :P












0 comments:

Post a Comment