essence metallics accesories képek

Az essence beauty friends oldalán sikerült jelentkeznem a metallics kollekció tesztelésére. A kiegészítők tesztelése jutott nekem feladatként, amit valljuk be örömmel teljesítek. :) Mivel még nem láttam Müllerben, hogy miket is hoztak be kis hazánkba így arról nem tudok nyilatkozni, hogy mindegyik elérhető lesz-e nálunk!

KLIKK a képekért!
A képek minőségéért ismét elnézést, mostanában nem érek haza világosban,de igyekeztem normális képeket csinálni.
metal fusion karkötő
metallicious karkötő
metal mattle pendant karkötő
charming karkötő
fabulous pendant karkötő
iron goddess karkötő
 innentől jönnek a kedvenceim:
steel me fülbevaló
absolutely amazing karkötő
necklace in chains
ez a kiss esence logo a nyakláncok kapcsolójának a végén van a megszokott csepp forma helyett.. szeretem az ilyen kis apró részleteket és az essence bizony odafigyelt erre is.
absolutely amazing nyaklánc&karkötő (milyen igaz!)

amiket nem kaptam meg, de ha behozzák lecsapok rájuk

steel me karkötő
innen pedig a jobb oldali karkötő



Nektek melyik tetszik? Illetve látott már valaki valahol müllerben?






0 comments:

Post a Comment