haulocska

Nekiláttam ma járni a rossmannokat a metallics kollekció miatt, de már a harmadik után feladtam:
1. mindenhol totálisan hülyének néztek
2- de legalább sehol sem tudtak egy értelmes választ adni.

Kedves magyar essencesek (az oldal szerkesztői vagy bármi) kérlek írjatok már valami konkrét dátumot, hogy mikortól lesz egy-egy kollekció elérhető Rossmannban illetve Müllerben mert ez így..mondhatnám úgy is ahogy kedvenc matektanárom mondta régen.."ülj le fiam, egyes"!


Tehát nagy elkeseredésemben még benéztem, hátha a westendnél lesz az új kollekcióból, persze semmi, senki sem tud róla semmit és beálltak a maybelline pulthoz keresni,hogy biztos itt lesz ha kinn van. DE legalább most először összetalálkoztam a mítikus legendával..eddig mindig csak olvasgattam, hogy milyen jó cuccokat szereztetek be minimális áron. Na most elkeseredésemben mindent megvettem ami akár egy kicsit is tetszett és használható állapotban volt. Őszintén meglepett, hogy mennyi rúzst törtek el/trutymóztak szét.. a képen a hegyezőn és a púderen kívül minden 99 Ft volt.

b-j: golden rose jumbo szemcerka, GR kis szemcerka, essence jumbo szájcerka
A jumbo szem- és a szájceruzával teljesen meg vagyok elégedve, pigmentáltak,jó az állaguk többet akkor fogok tudni mondani róla ha már sminkeltem velük.  A középső kis szemcerka viszont..és esküszöm ilyen szar szemceruzával még sosem találkoztam. Kb. 8x kellett végigsatíroznom a kezemen, hogy ennyi színt kicsikarjak belőle, de szó szerint fáj..karcol..de legalább színe nincs. Biztos vagyok benne, hogy nem mehet a szemem közelébe.
természetes fénynél (oké kicsit világosítottam a képet mert vmiért sötét lett)
vakuval
a szemhéjfestékek alap nélkül kerültek a  kezemre, szerintem szép színük van viszont úgy vettem észre, hogy hamar lekopnak. szintén további teszt vár rá, de 99 forintot még így is bőven megért
b-j: Golden rose 140,183,108,105. ultra diamonds 12 
b-j: Golden rose 140,183,108,105. ultra diamonds 12
A rúzsokat volt a legnehezebb összeszedni, tényleg annyit széttrancsíroztak, hogy rendesen keresgélni kellett az érintetleneket és ezen belül is a szép színűeket. Kifejezetten kíváncsi vagyok,hogy mennyire fogják bírni a  strapát a rúzsok..





0 comments:

Post a Comment