Valentin napi meglepi


Be kell, hogy valljam, tudtam ezekről az ajándékokról.. csütörtökön rendeltük meg együtt. Pontosabban választhattam, hogy miket kérek.. :D



Kifejezetten megtetszett ez a gyűrű, ilyesmi több részes gyűrűm nincs is, ez meg szerintem jól variálható.


 Rendeltem egy szép lila szemceruzát, már régebben vettem egy Jillian Dempsey ceruzát és úgy emlékszem nagyon szerettem..de sajnos ez a lila morzsolódik..nem igazán kemény csak inkább száraz és nehéz vele olyan vonalat húzni amiben nincsenek kis darabkák. Másnak is ilyen vagy az enyém ilyen béna? 


 A korábbi 40 kérdéses tesztben teljesen elszégyelltem magam, hogy szerintem semmi ásványi sminktermékem nincs, a nyár közeledtével gondoltam, hogy mennyire jó lesz alapozó helyett.

A színárnyalatot egész jól eltaláltam..de ez tele van apró csillámokkal.. nyáron alapvetően fénylik az arcbőröm a legkevésbé az kéne még, hogy tele legyen csillámokkal..adok neki egy esélyt de veszedelmesen csillog.
Ezeken kívül még egy ultra colour rich hidratáló rúzst is rendeltem..pontosabban kettőt de az egyik árnyalat elfogyott :( Lehetett venni mellé kis rúzstartó tokot ami kifejezetten tetszik, van benne egy kis tükör és ezzel el tudom kerülni azt ami eddig párszor megtörtént, hogy lemászott a rúzsról a kupak és mindent összemaszatolt.




nude perfection

0 comments:

Post a Comment