tincses műszempilla


Mivel nagyon szeretem a tincses műszempillákat és szívesen használom őket sima hétköznapokon is gondoltam bemutatom nektek a miértjén és a "hogyanját". Tincses műszempillák közül is lehet venni rövid-közepes-hosszú pillákat, én tincsesből csak közepes méretűt szoktam használni..aztán lehet ez is változni fog. :)



 Ezen az első pár képen csak 3 tincs műszempillát ragasztottam a szemem külső részéhez, így ott egy kicsit hosszabbnak tűnnek az amúgy elég rövidke szempilláim, sokkal könnyebb így elérni a cicás szemeket.



Innentől pedig már a szempilláim mentén végig ragasztottam tincses műszempillákat. Ennél a lecsukott szemes képnél látszik igazán, hogy a belső felébe nekem se ártana rövidebb pillákat alkalmazni, szerencsére nyitott szemnél szerencsére nem ennyire feltűnő.


teljesen természetesnek hat,minta szép hosszú pilláim lennének



Személy szerint sokkal könnyebbnek találom a tincses műszempillák felhelyezését a sorosaknál, sokkal egyszerűbb közel tenni tincsenként őket a szempillámhoz mint egy egész sornyit. Kedvünk szerint csinálhatunk magunknak sűrű dús szempillákat illetve szép hosszú de kicsit szolidabb sűrűségű pillákat, a hatás szerencsére mindkét esetben elég természetes lesz. A sűrűbb hatás kedvéért egyszerűen szorosabban kell egymás mellé tennünk a tincseket. Ragasztani úgy szoktam, hogy egy pici pöttynyi ragasztót teszek a szempillatartó műanyag doboz fedelére és egy csipesz segítségével belemártom a pillák végét, száradási időnek nem szoktam sokat várni, kb. 20 másodperc. Figyelni kell rá, hogy ne ferdén, 'kócosan' álljanak a műszempillák és én a végén szempillaspirállal át szoktam menni a szempilláimon, ezzel egybefésülöm a saját pilláimat a műszempillákkal.


Mostantól az oldal facebook-on is elérhető, tessék olvasni és lájkolni, terveim szerint (ha időm engedi) ott több információt/képeket osztok meg.

0 comments:

Post a Comment