NOTD



Nem a legprecízebb a kiveitelezés de szerintem kifejezetten jól néz ki még rövid körmön is.

Ahogy én csináltam:


  • 2 réteg sima fekete festéket felvittem, jó sokáig vártam, hogy biztosan megszáradjon
  • leragasztottam a körmöm alsó részét egy darabka cellux csíkkal (érdemes előtte a kézfejedre tapasztani 1-2x nehogy leszedje a lakkot lehúzásnál)
  • a szabadon maradt részen az essence mattosító fedőlakkját használtam
  • lehúztam a celluxcsíkot és a korábban lefedett részen átmentem egy átlátszó fedőlakkal


felhasznált körömlakkok: noname fekete körömlakk, essence matt top coat, manhattan fluo club top coat

Akinél ezt láttam (nem ér összehasonlítani vele a körmeimet) és rendszeresen olvasom/ámulok, hogy mennyire gyönyörű körmöket csinál:

http://chloesnails.blogspot.com

még mindig van hova fejlődnöm fényképezés terén :/

0 comments:

Post a Comment