egy kis rinya és Catrice

Mostanában sajnos alig van időm blogolni, szerintem már hallottatok róla, lakásfelújítás van. Tehát jelenleg minden sminkcuccom a konyhában kuporog összeöntve egy halomba, se asztalom - se szekrényem, semmi tárolóm nincs és ez már hihetetlenül kényelmetlen. Főleg reggelente a konyha ablakban sminkelni, amikor az emberek munkába mennek de a sminktükör fényére biztosan bekukkantanak az ablakon.. Ezért nem is nagyon vettem dolgokat, de most, hogy Catrice megjelent kishazánkban úgy éreztem egy ilyen "essencemán" embernek mint én muszáj megnéznem. Jelentem, mostantól "catricemán" is vagyok. Olyan színekkel találkozunk a  polcokon amikkel eddig nem futhattunk össze..főleg jellemző ez a körömlakkjaikra és a mono szemhéjpúderekre amiből elhatároztam, hogy az összeset meg fogom venni..kivétel amit biztosan nem használnék. Tényleg érdemes megnéznetek az állványokat, szinte mindenhez van teszter és elsőre is látható, hogy extra pigmentált termékekről van szó.Első körben ennyit hoztam el. 


Tesztelni külön fogok, már csináltam róluk képet de semmi fény nem volt és csúnyák lettek a képek :( A napokban várható ezekről a bejegyzés, elvileg hétvégére nálam is viszzaáll a rend. :)


Ami még fontos, elkezdődött az essence leárazás, rengeteg terméket 299-ért lehet megvenni!

0 comments:

Post a Comment