essence boom whoom swatch / teszt

A legtöbb olvasót az essence boom whoom kollekció krémes tusa hozta lázba, csináltam róla nektek tesztképeket!





 


A nevéhez méltóan tényleg krémes, leginkább a metallics quattrokban lévő tushoz hasonlít az állaga. A színek szépek, könnyű őket felvinni. NYX skin tone primert használtam alá mivel a kicsit sötétebb mint a bőröm árnyalata..erre azért volt szükség mert a paletta bal oldalán levő (pezsgő) szín szinte teljesen megegyezett a bőröm szinével. Szerintem sminkalapnak is jól használható



Ezeket a mini körömreszelőket nagyon megszerettem. Erős reszelők és nagyon picik, tökéletesen elfér a neszesszerben. 8db van benne.

Amit pedig már említettem..lesz új essence ecset! Ígéretes ferde ecsetnek tűnik első ránézése, remélem hamar eljut hozzánk :)




0 comments:

Post a Comment