catrice teszt I.



Sikerült fényképezgetnem egy kicsit..néhány terméknél látszik, hogy már belenyúltam, de sajnos a korábbi képek annyira életlenek és sötétek lettek, hogy inkább új képeket csináltam. Sok kép lett :)







A bal oldali szemhéjfesték krémes állagú, alapnak és tusnak is szerintem tökéletes. A két középső szín nagyon tetszik a jobb szélsőt egy kicsit halványnak találom, de kárpótol érte, hogy teljesen matt színről van szó.





Nagyon szerettem volna egy citrom-narancssárga kombót, a pigmentáltsága kifejezetten tetszik a monoknak.. tényleg az összes színt meg fogom venni, bámulatos! :O


Valahol írták a sárgára, hogy nem valami pigmentált..a vakutól talán úgy tűnhet, de vaku nélkül..


..valami gyönyörűséges..





Ez a csillámos fekete a pigmentáltságával fogott meg..


 épp, hogy beleérintettem az ujjam..




A lilát muszáj volt elhoznom, annyira tetszett a színe.




 Összességében szerintem jó termékekről van szó, megéri az árát és hatalmas a választék.












0 comments:

Post a Comment