pigmentek átmenekítése tégelybe

Muszáj volt már átköltöztetnem pár dolgomat rendes tégelyekbe, mert használhatatlanok voltak.
A NYX pigmentek eredeti tárolói hírhedten használhatatlanok, egyszerűen nem fér bele rendesen egy ecset sem és ha megpróbáljuk mindig ki és vissza öntögetni, rengeteg pigmentet vesztünk el közben. Az utolsó képen direkt a műanyagot is lefényképeztem amin öntögettem át a pigmenteket, az összes porból ennyi ment kárba. Megéri egy picit bajódni vele, sokkal kényelmesebb használni és nem is szóródik ki így.
NYX pigmentek
A novemberben vásárolt Miss Sporty krémes szemhéjfestéket abban a tubusban nem tudtam használni úgyhogy felszeleteltem és tégelyekbe kerültek.



Bal oldalon a nemrég vásárolt fekete pigment, mellette NYX pigmentek és egy NYX glitter + a fólia amin 'dolgoztam'.

0 comments:

Post a Comment