Vélemény - Kallos Crema al Latte Serical

Suzienak köszönhetem ezt a csodát, azóta is nagyon hálás vagyok, hogy bemutatta a blogjában ezt a tejproteines hajpakolást. Sosem voltam elégedett a hajammal, mindig nagyon hasonlítottam Einsteinre egy bozótra a hajam miatt. Tényleg a legrosszabb fajtából való, hol hullámos hol göndör, tele vagyok bébihajakkal amik szeretnek radarként az égbe meredni.
Rengeteg hajápolót kipróbáltam de összesen kettő hatotta meg a hajam. Tipikusan ebből az egyik nem kapható magyarországon,a másik ez a hajpakolás. Pedig nincs könnyű dolga, évek óta festetem a hajam elég változatos színekkel és csak az elmúlt egy évben kezdtem el ammónia mentes (28 hajmosáson át) tartós hajfestéket használni. Már az első használatnál észrevettem, hogy sokkal puhább és kezelhetőbb a hajam..azóta túl vagyok még pár hajpakolással végig internetezett órán és bátran mondhatom hogy hatalmas a változás. Tipikusan úgy írnám le mint fodrász után (amikor vágatok), egyszerűen érezhetően egészségesebb a hajam.

A másik csodaszere a hajamnak egy Fructis szérum amiből hajszárítás után egy nagyon kevéstől is megszelidül a hajam, nem száll hanem olyan mint a reklámokban! :D Sajnos egy csúnya szakítás után ezt az ex-barátom valószínűleg lenyúlta a maybelline pirosítómmal együtt, nem tudom mire használja de nagyon hiányolom őket azóta is. Főleg a hajszérumot mert még rendelni sem tudok belőle..

0 comments:

Post a Comment