pattanás és mitesszer elleni szappan

Sajnos nem rendszeresen (heló lustaság) de amikor nagy a baj mindig használom. Természetesen a Lush COALFACE arctisztító szappanról beszélek. Szerintem sokaknak ez már nem újdonság, méltán van ennek a szappannak ekkora hírneve. Első ránézésre kicsit fura,mivel fekete színű.. főleg használat közben amikor a tükörbe nézel fekete arccal,de az érzés utána mindenért kárpótol. Gondoltam ránézek a lush oldalán, hogy pontos összetevőket írjak róla,de rájöttem, hogy muszáj látnotok az ÉRTÉKELÉSEKET.




2000 Ft, nincs tele "mérgekkel" és tényleg csodákat művel a problémás bőrrel!

Ha már Lush-nál járunk akkor a másik nagy kedvencem az I SHOULD COCO szappan. Kókuszos szappan..mármint olyan igazi kókuszos, a kókuszreszelék benne gyengéden radírozza a bőröd és az az illat (nem az az émelyítően édes hanem kifejezetten kellemes)..ezzel szoktam rá a szappannal fürdés/zuhanyzásra..én is és a bőröm is imádjuk! 

Végezetül amit még szintén nagyon szeretek, a SQUEAKY GREEN sampon szappan. Volt már valaha szilárd szappanotok? Ha nem mindenképp érdemes kipróbálni, ez gyógynövényekből van, tehát ártani nem árthat a hajnak és nem mellesleg környezetkímélőbb. Sokszor váltogatom a samponjaimat (ajánlott) de ez az egy biztos pont megtalálható közöttük.

0 comments:

Post a Comment