már megint hétfő reggel..

..ami nem is indul annyira rosszul! Még szülinapomra kaptam egy NYX Glitter Cream palettát amire hát őszintén nem nagyon tudtam magam rávenni. Aztán a reggeli készülődés közben először rámtört, hogy én azt ma használni fogom (nem is annyira néha ilyen kattanások előfordulnak nálam). Lássatok csodát fekete tusra kenve egy ferde ecsettel egyszerűen iszonyú jól néz ki! Ráadásul nem kell feltétlenül egy színt használni, így csinálhatok színátmenetes csillámokból tusvonalat is..teljesen belelkesültem..
Katt a többi képért
Sajnos a fényképek nem sikerültek olyan jól, ezt ráfogom a hétfő reggelre és ami még sajnosabb, hogy nem látszik rendesen a csillám a képeken. Szinte szikráznak a fekete tusvonalon! 








..és ha már csillámos a szemem akkor jöhet a virágos csillámos hajpánt is :)


Amiket használtam:
  • essence eyebrow stylist set
  • essence denim wanted gel eyeliner 01 vintage style
  • bourjois khol & contour szemceruza 72 noir expert
  • maxfactor masterpiecemax black szempillaspirál
  • nyx eden glitter cream pallet 

0 comments:

Post a Comment