Teszt: Kryolan - Fixier spray (smink fixáló spray)

Az első benyomás: borzasztóan néz ki, szerintem a csomagolása simán vetekszik a carmexével.. elsőre nehezen jönnél rá, hogy ez egy sminkfixáló, nem pedig egy kék testfestő készlet része a nagy Avatar mánia hatására, de minimum valami farsangi mókát juttat eszembe.
KLIKK!
a második érdekes dolog, hogy sehol sem találom ezt a terméket a cég honlapján, bár ezen még túltettem magam. Az illata semleges, száradás után semmit sem érzel belőle a bőrödön.
Eddig 3 próbán van túl: egy egész napos könyvtárban tespedésen, egy éjszakai bulin és egy iskolai napon. Igazából így, hogy már nincs meleg nem hiszem, hogy nagy kihívások elég állítottam volna, az esőbe nem szeretnék kiállni ezért. Mindegyik megpróbáltatást kiállta, pedig a bulizós éjszaka emlékeim szerint még valamiért a szememhez is kaptam és rendesen belenyúltam a sminkbe,de semmi, a pirosítóm is olyan élénk maradt mint induláskor. Tehát ez eddig nekem pozitív, bár szerintem félreteszem nyárra, megnézem mit bír(ok) a nagy melegben.


0 comments:

Post a Comment