Schwarzkopf essential color hajfesték teszt


a hajfesték ami nem teszi tönkre a hajat!...najó ez így nem teljesen pontos,mert hát egyetlen hajfesték sem olyan jó,de szerintem ez a választható kisebb rossz. Kb. egy éve akadtam rá,azóta csak ilyennel festem a hajam. Ami a legjobb benne, hogy ammónia mentes és így, hogy már régebb óta használom mondhatom,hogy érezhető is a hajamon. 28 hajmosáson át tartja a színét, ennyi időnként amúgy is festetném a tövét, tehát nem nagy gond,h rövidebb ideig bírja. A másik legnagyobb pozitívum,hogy ha véletlen úgy döntenék,hogy az eredeti hajszínem akarom akkor nem kell világosítgatni,egyszerűen fél év alatt szinte teljesen lekopik (eddig még sosem jutottam el,de már hallottam róla). Amit viszont nem szeretek benne, hogy fürdés/zuhanyzás közben enged a színéből..erős esőben és uszodában is próbáltam már,ott nincs semmi baj vele, de hajmosások alatt félelmetes milyen mennyiségű festék képes lejönni (és a törülközőt is összefogni). Összességében akinek tönkrement a haja az állandó festéstől annak ajánlanám ezt. Nekem bevált, nem hullik és nem gyengül meg tőle a hajam és inkább kötök kompromisszumokat minthogy 22 évesen lassan parókán vagy póthajon kelljen gondolkoznom..

0 comments:

Post a Comment