arcbőr szelidítés/ Lubexyl szuszpenzió vélemény

Mindenekelőtt leszögezném, hogy ez a termék saját és anyukám tapasztalatára épül és lehet, hogy nektek nem válik be. Mindenesetre nekünk nagyon sokat segített, minden komolyabb vényköteles gyógyszertől megmentett minket. Az érzékenyebb bőrűeknek meg úgy amúgy mindenkinek ajánlom, hogy mielőtt belevágnának kérdezzék meg a bőrgyógyászukat hiszen ő ezeket tanulta és van gyakorlata én meg csak szórom itt a tippjeimet.
Nem másról van itt most szó mint a Lubexyl szuszpenzióról. Ez (az én mércémmel mérve) egy elég komoly gyógyszer, körültekintően is kell használni. A bőrgyógyász nekem azt mondta,h két naponta használjam mivel vegyes bőröm van és a szárazabb részeket nagyon kiszáríthatja. Na igazából ezt nem tartottam be és naponta használtam mivel minél gyorsabban rendbe akartam tenni az arcom. A pattanások összes fajtáját nagyon szépen visszaszorította, el is maradoztak, mostanra elég ritkán is jönnek ki, de ami a legjobb, hogy sokkal hamarabb gyógyulnak. Alapvetően baromi világos bőröm van és egy-egy durvább csata nyoma képes akár 1 hónapon át nyomot hagyni a bőrömön! A mitesszereket csak akkor kezdte el csökkenteni amikor rendszeresen sikerült kozmetikust is beiktatnom. Minden egyes alkalommal sokkal kevesebb volt az arcomon és az amúgy tág pórusaimat is elfogadható formába hozta. Mindent egybevéve rengeteget javított az arcom állapotán, mindenképpen ajánlom a radikálisabb gyógyszeres kezelések előtt, helyett illetve után akár szintfenntartóként is.

Az ára 2000 Ft körül van,amiért 150 ml-t kapsz, (majdnem) mindennapi használattal nekem ez 3-4 hónapra elegendő.

http://www.hazipatika.com/gyogyszerek/termek/LUBEXYL_szuszpenzio/977

0 comments:

Post a Comment