mini haul #2

Mivel a colour&shine-ból nem találtam meg a nekem való színeket,ezért úgy döntöttem,h kárpótlom magam azokkal amiket amúgy is megvettem volna valamikor. Ha valaki még találna feketét és barnát valahol (Budapesten belül) legyen annyira kedves és kommentben szóljon nekem..
további képek+teszt a kilkk után
Az alverde szemhéjalapozóról már hallottam hideget-meleget nemsoká én is kipróbálom és írok is róla, hogy meglegyen róla a 10. véleményünk is! A quattro szemhéjpúdert elsőre kinéztem mint minden barna szemhéjfestéket a kollekciókból és el is vittem az utolsót. Szerintem jó kis színösszeállítás
essence quattro eyeshadow - 05 - to die for

Ami meg szerintem mindenkinek kötelező aki szokott otthon babrálni a körmeivel:
essence matt top coat
plusz egy kis minta a körömnyomdával :)

0 comments:

Post a Comment