Sigma MAKE ME UP kollekció!

áá nekem ilyen ecset tartó kell, teljesen megfelel az elvárásaimnak (a brush rollokért nem igazán vagyok oda) itt van róla pár kép:




Alapvetően az új kollekciók az eddigi 12 darabos complete kit-et tartalmazzák, csak brush roll helyett egy ilyen tokkal. Mivel alapvetően így tárolom az ecseteimet kifejezetten tetszik! Ezzel magamnál is horhatom az ecseteket illetve ki is pakolhatom őket az asztalomra.. az egyetlen hiba, hogy már megvan a 12 db-os ecset szettem és a tokot nem lehet külön megvenni :( 99$ a Make Me Up kollekció ára és 4 színben kapható: black, purple, coral, aqua. Azért elgondolkodtam a fekete készleten, biztosnságban vihetem magammal az ecseteket a táskában és otthon pedig két részre nyitva tárolhatom.. kifejezetten tetszik!



0 comments:

Post a Comment