Cherry Culture rendelés

NYX cuccokat néztem ki a rendelésnél szintén Black Friday alkalmából. A pigmentekről annyi jót hallottam, hogy muszáj volt rendelni belőlük. Nehezen hiszek bizonyos dolgokban, mint például hogy rémes a csomagolása. Legalábbis eddig, a rimmeles púdernek már most leesik a fedele, kiváncsi vagyok mikor bénázom ki a kezemből ezeknek a pigmentes mütyűröknek meg a kialakítása borzalmas. Ha nem akarom, hogy kiszórjak egy csomót feleslegesen akkor vennem kell nekik egy tégelyt..és megígérem innentől hinni fogok ezeknek a dolgoknak amit sokan mondanak, mert egyszerűen az esetek többségében igazuk van ilyenekben. 
vaku nélkül
Színtesztek egy következő postban lesznek sminkekkel. A képen balról jobbra a következő pigmentek találhatóak: White pearl, Rust pearl, Pearl, Nude pearl, Gold (glitter), Silver pearl, illetve ezek mellett/alatt két  alap: White, Skin tone. Nagyon kíváncsi lennék a pearl alapra de az most a nyereményjátékba került nekem meg lett +1okom a későbbi rendelésre :P A cselesebbek észrevették, hogy a vakuval készült képnél már egy NYX jumbo eye pencil (milk) is van a képen..igen sajnos az elsőről lemaradt. Egyre inkább megtetszik az online rendelés, hihetetlenül jó dolgokat lehet megvenni és vannak akciók amivel szállítási költséget sem kell fizetni. Nem beszélve arról hogy ezek a termékek, vagy ilyen szintű termékek itthon mennyivel drágábbak, szerintem megéri ezekre áldozni.

vakuval

0 comments:

Post a Comment