ELF rendelés

jajj annyira vártam ezt a csomagot, E.l.f.-ék is bekerültek a kedvenceim közé, olcsók és jó cuccaik vannak. Ja meg palettát adtak ajándékba az ingyen szállított rendelésem mellé! :P
Fent egy concealer stick van ha jól emlékszem a lehető legvilágosabb árnyalatban..tökéletesen passzol pedig nagyon nem szoktam eltalálni, hogy melyik szín jó nekem. Amint visszakerült a raktárkészletükbe azonnal lecsaptam a primerre, 1,50 font és annyi jóóót hallottam róla..na őt még nem próbáltam ki. A primer alatt van egy sminkfixáló, amit ki akartam próbálni, talán 3 font volt és aloe vera is van benne, tudom már nem divat de engem ezzel még mindig le lehet kenyerezni. A palettát ugye ajándékba kaptam a rendelésem mellé, tezst hamarosan lesz róla! Ha pigmentáltak lesznek elhatároztam magammal hogy a másfél fontos 4színű szemhéjfestékpalettáikból nagybevásárlást tartok+ ugye náluk variálható palettát is összeállíthatsz magadnak..ebből egyedül azt sajnálom,h viszonylag kevés szín áll a rendelkezésünkre. A paletta mellett az másik szinte állandóan "out of stock" termékük látható (amiből szintén van a nyereményjátékomban) a műtyűr egyik vége egy primer a másik vége egy tus..átlátszó tus amivel minden szemhéjfestékedből tust varázsolhatsz! Na erre baromi kíváncsi vagyok, szintén tesztelés alatt, külön postban bemutatom, hogy mit tud. Emellett egy folyékony concealer+highlighter ecsetelő, mindkettő megfelelően működik, bár a concealer a szem alatti karikáimban képes összegyűlni. Az utolsó előtti egy szemöldök színező spirál + szemöldök ápoló..utánanézem, sok helyen sztárolják, hogy kinövesztette újra a szemöldöküket, néhány helyen lehúzzák. Nos mindenképpen remélem hogy újra szemöldököt növeszt nekem és ígérem hogy nem fogom elcseszni megint ha ez megtörténne! :D Az utolsó pedig egy concealer ceruza, ez a praktikussága miatt került a virtuális kosárkámba hiszem az egyik vége ecset. Nem is rossz ecset! Összességében nagyon meg vagyok elégedve a termékekkel, mindegyik megéri az árát és remélem a nyereményjátékom nyertese is elégedett lesz velük!


0 comments:

Post a Comment