a bőröm és a tél..

sajnos ez egy sokkal rinyálósabb post lesz és nem csak arról fog szólni, hogy hideg van és száraz a bőröm. Még nem jöttem rá mitől, de teljesen elszabadult a pokol, T-zónában egyre zsírosabb, azon kívül meg annyira extrém száraz, hogy estére kipirosodik ha nem kenem be hidratálóval..napközben pedig alapozóval ezt nem szívesen tenném..és ha ez még nem lenne elég előjöttek a pattanások. Káosz? Határozottan..

KLIKK!

Amikor ezelőtt az épp bezárófélben levő Shleckerben jártam úgy döntöttem, hogy változtatok az eddigi arctisztítási módszeremen..legalábbis első lépésben  termékeken, mert szemmel láthatóan nem volt megfelelő.


Második lépés a kozmetikusom felkeresése volt, pedig szerencsére már szinte el is felejtettük egymást, olyan rég nem volt probléma az arcommal.

Ma pontosan egy hete cseréltem le minden arctisztítóm és hidratálóm és úgy néz ki mintha javulást látnék/éreznék..nem akarom elkiabálni mert még mindig horror állapot van a megszokotthoz képest, de talán ez segített. Az itt látható termékeket már mindet kipróbáltam és nagyon bejönnek, a napi radírozós lemosó nem durva, nem tép le extra rétegeket a bőrömből csak épp az elhaltakat, a tonik nem alkoholos mint a legtöbb zsíros bőrre való (végre!) a nappali hidratáló tényleg mattít és kellően hidratál..nem érzem tőle a T-zónámat zsírosabbnak, az éjszakai reggelre szépen beszívódik és az utolsó lemosó zselét azért vettem ha esetleg a radírozós lemosó durva lenne akkor legyen mivel helyettesíteni, mivel nem durva így nem kell, de azért csak kipróbáltam és szintén meg vagyok vele elégedve. Jó illatúak és "elvégzik a feladatukat" amiért kitalálták őket. Később azért még írok erről, hogy sikerült-e a bőrömet rendbe rakni. Remélem senki másnak nicns iylen problémája, ha pedig igen akkor remélem segítettem ezzel!



0 comments:

Post a Comment