Minden amit mostanság kipróbáltam

Ennél értelmesebb címet nem tudok ennek adni, mert elég vegyes..szeretek kísérletezni és a vizsgaidőszaknál tökéletesebb idő erre nem is lehetne. Tanulás helyett rengeteg más sokkal izgalmasabb dolgot lehet csinálni! :D
Tehát aki a karácsonyi takarítás/hajtás/rokonlátogatás előtt, után vagy helyett egy kicsit ki szeretne kapcsolódni vagy felüdülni, otthon megtalálható és könnyen beszerezhető anyagokból, annak szól ez a post.

KLIKK!

Rengetegszer olvastam róla, de lusta voltam kipróbálni pedig tényleg jó..mondjuk azt tegyük hozzá, hogy reggelente biztosan nem találkozok teafilterrel, max. kávézaccal..kivétel karácsonykor, amikoris ha kinézek az ablakon már attól fázom, biztosan kell egy hatalmas bögre forró tea. Tehát a megszokott filterkidobást mellőzve a szemem alá tettem 10-15 percre( először lehűtöm és erre a célra csak fekete vagy kamilla tea filter felel meg). Néhány képen látszik is, hogy mennyire karikás/fekete a szemem, na ez szépen lassan feltölti a bőrömet nedvességgel és ki is feszíti. Persze ilyenre egy átlagos elalvós-rohanós reggelen biztosan nem lenne időm. Persze ez csak tüneti kezelés, emellett odafigyelek arra, hogy napi másfél-két liter folyadékot igyak, időben feküdjek le, aludjak 8 órát és mindig lemosom a sminket elalvás előtt. Ha ez két hétig összejön akkor reggelente a tükörből egy kisimult változatom néz vissza a tükörből. 




Lumena írt egy kicsit a téli kényeztető fürdőkről, muszáj volt kipróbálnom, ezt is hanyagoltam eddig. A méz és tejszín kimaradt viszont mandula és levendulaolaj keverékével próbálkoztam és a hatás nem is maradt el. Nagyon finom illata volt és a téli száraz bőrömmel is csodát tett. Emellé még a kád szélére betettem egy hatalmas sókristály mécsestartót azt hiszem fahéj illatú gyertyával..ebből őszintén nem éreztem semmit, de nagyon hangulatosan nézett ki..a lényeg a kikapcsolódáson volt ami meg is történt, biztosan fogok még ilyet csinálni máskor is.


Ezen kívül egy testradírt próbáltam még ki, kifejezetten olyat kerestem amihez minden alapanyag megvolt otthon. Így jött a cukros-kókuszos radír. A mandulaolajat összekeverem cukorral, kókuszreszelékkel és mézzel. Mézből nagyon kevés kell, a lényeg, hogy egy kenhető masszává álljanak össze. Száraz bőrre érdemes felvinni és mindezt a kádban vagy zuhanyzóban állva mivel ez sajnos lepereg valamennyire. Nagyon szép puha lesz tőle a bőrünk, a bőrszárazság, pörsenések kipirulás mérséklődik vagy akár meg is szűnik.

0 comments:

Post a Comment