Make up Plaza

Végre megérkezett a Make up Plázától a Coastal Scents 88-as warm palettám..sajnos amikor rendeltem elkapkodták előlem az összes matt palettát így megvan az indok a következő rendeléshez! Most már látom miért is lettek ennyire felkapottak ezek a paletták. Ár érték arányban valami hihetetlen jó választás.




A palettában 42 matt árnyalat található, a többi gyöngyházfényű illetve csillámos.

Amit a Make up plaza mond a palettáról:
"A 88 Warm Paletta 42 matt árnyalatú, valamint gyöngyházvényű és csillogó színt tartalmazó professzionális makeup paletta. Benne igazi meleg és föld színek, mint a terepmintás zöldek, a földes őszibarack, a gazdag szilva, az ezüstös kék és a sok árnyalatú barna, mely sokak kedvence. A színek számtalan kiemelésre és árnyékolásra adnak lehetőséget számunkra. A profi sminkesek és az amatőr használók egyik nagy kedvence ez a termék. Legnagyobb előnye a palettának, hogy korosztálytól függetlenül jól kihasználható színeket tartalmaz."

Igen, lebuktam..megint a barna! Most már a reggeli alap sminkekhez annyi barna szín közül tudok majd válogatni..csináltam pár színről képeket is:




Nagyon jól pigmentált színek vannak benne és rengeteg highlighter, kíváncsi vagyok, hogy valaha az aljára érek-e. Rettentően örülök ennek a palettának, jó választás volt és biztosan beszerzek még a további palettáikból a későbbiekben. Nem mellesleg a Make up plaza pedig tartotta a szavát, amit rendeltem az időben a karácsonyfa alá kerül. :)


Holnap postolom a palettával készült sminket is!

0 comments:

Post a Comment