NOTD

A hóeséssel mindig megjön a kedvem a  fehér körmökhöz..viszont a fehér festékem beszáradt, a rendelt pedig még nem jött meg, tehát marad a francia manikűr tollal körömfestés! Teljesen jól fed viszont sajnos nem tartós és nem akartam egy sima átlátszó fedőlakkot rá..tehát az ötletet az essence Black & White kollekció adta!


 Első lépés: fehérrel kifestettem a körmeimet, két réteg, de az alja egyből elkezdett pattogni
(gépelés közben szoktam várnia  száradást :P)


sima fehér, csúnyára sikeredett :/
Tehát kerestem valami fedőlakkot és ezt találtam.
ezer éves körömlakk :D
Amivel szerintem jól nézett ki, bár a képen inkább kicsit gyöngyházfényűnek tűnik :\
a csúnyán kivitelezett de amúgy szép végeredmény

Vélemény: baromi szép lesz egy jó holo körömlakktól a fehér körömlakk..és ez egy szerintem nem annyira jó holo körömlakk :P

remélem nektek is hoz annyi csokit a mikulás mint nekem..jók ezek az ünnepek :)


0 comments:

Post a Comment