vélemény: Gliss Kur: liquid silk gloss anti-frizz-serum

Egy régebbi 'hajas' cikkemben már felvetettem egy nagy problémámat a hajammal kapcsolatban..száll..rendületlenül..ha éppen nem száll akkor is szöszösödik vattásodik, bármisedik a lényeg, hogy úgy néz ki ilyenkor mint egy bokor. Egyszer már találtam erre egy jó kis cuccot, ez volt a Garnier Fructis Sleek&Shine Anti Frizz Serum. Kívülről tudom a nevét, annyit kerestem itthon, senkinél sem lehet rendelni és akárhányszor voltak kinn ismerőseim pl. Angliában ahol kapható, valamiért sosem jött össze, hogy hozzanak egyet.






Véletlen szúrtam ki ezt a terméket a hajápolós polcon, és meg sem szegtem vele a fürdőszoba projectem mivel már vagy 10 cuccot elhasználtam de samponon kívül ez volt az első hajápoló amit vettem. Az egész állaga olyan mint valami sűrűbb olajnak, illatra tipikus Gliss Kur illatú (szerintem az összes terméküknek kb. ugyanolyan illata van) de leginkább a rózsaszín hajfény spray illatára emlékeztet. Nem nehezíti el a hajat de mivel olajos érzetet hagyott a bőrömön ezért a hajamra nem tettem sokat. Nagyon szép fényt adott, nem zsírosnak tűnőt, hanem igazi egészséges fényes hajat. Amiért pedig vettem arra tökéletes, nem szállt a hajam, a töveknél sem állt égnek az a pár 'radar-hajszálam'. A használati útmutató szerint vizes vagy félszáraz hajra kell felvinni, én általában teljesen száraz hajba simogatom bele, így is tökéletesen működik, vizesen még nem is próbáltam. 

hajsimító szérum-folyékony hajápoló: 1500 Ft (Rossmannban)


0 comments:

Post a Comment