Egy kis meglepi!

Idén is eljött ez a nap, megint öregebb lettem egy évvel..igazán hozzászokhatnék már. Igen, sunyiban a szülinapomról postolok, ma lettem 23. Természetesen nem írnék erről ha nem találtam volna ki nektek valamit.

Igen jól gondoltátok, lesz egy kis nyereményjáték. Sigmáék voltak olyan rendesek hozzám, hogy küldtek egy F80-as ecsetet tesztelésre,de mivel nekem már van egy és nem vagyok annyira az "egyszer ez még jó lesz valamire" dolog híve, így szeretném nektek adni. Az ecsetről annyit mondanék el, hogy ez jelenleg a legtöbbet eladott Sigma ecset. Azonnal kedvencemmé vált és annyira bevált, hogy jobban szeretem ezzel felvinni az alapozót a kezem helyett ami nálam nagy szó.

A szabályok egyszerűek, nem akarom bonyolítani: 
  • nyilvános követőmnek kell lenned
  • egy embertől csak egy jelentkezést fogadok el
  • ne felejtsd el odaírni az email címed, plusz esély esetén mindenképp másold oda a linkeket

Plusz esélyekért:
  • írd be, hogy Boldog Szülinapot, valószínűleg sosem kaptam még ennyi köszöntést :)
  • twitteld ki bármilyen formában a nyereményjátékot, csak legyen idemutató link
  • lájkold a blog facebook oldalát (az oldalsó sávban is tudod lájkolni egy klikkeléssel)
  • oszd meg facebookon (erről kérek screenshotot,ha nem nyilvános az üzenőfalad)
  • írj blogbejegyzést erről/tedd ki az oldalsávba
  • bármi egyéb kreatívat kitalálhattok, ha valami bizonyíték készül róla
a nyeremény, teljesen új, becsomagolva.

A nyereményjáték végét egy blogbejegyzésemben fogom említeni,egy-két nappal a befejezése előtt. Mindenki jelentkezhet aki ezt el tudta olvasni, lakhelytől függetlenül (tehát külföldön élő magyarok is és magyarul tanuló lelkes külföldiek is :D). Próbáljátok meg egy kommentbe sűríteni a jelentkezést ha lehet. Remélem mindent leírtam, ha mégsem, kérdezzetek!

u.i: Ha nem szeretnéd kommentbe pötyögni a személyes adataidat, elküldheted e-mailben is, nem foglak spammelni és kitörlöm az összeset a nyereményjáték után! :)


0 comments:

Post a Comment