Barry M + CS haul

Eddig bírtam Barry M rendelés nélkül, a szakdolgozat írás és a könyvtározás miatt annyira ingerszegény a környezetem,hogy nehéz megállni a vásárlást. Régóta tudtam, hogy ezt a márkát ki akarom próbálni és mivel szinte mindenkinek akit ismerek már van CS 88-as original palettája, gondoltam rendelek egyet..

Úgy gondoltam, hogy mindenfélét ki akarok próbálni ami elsőre elnyeri a tetszésem, tehát egy rózs, egy szájfény, egy másik tubusos szájfény és 4 pigment. Meg természetesen a coastal paletta.



Ilyen színű rúzsom eddig nem volt, de szerintem jól áll, jó az állaga, nem túl krémes, nem mászkál el. Rajtam3 órát kibírt és ez nagy szó. Bónuszként a tányéralátétemet is bennehagytam a képben :)


Ilyen színű szájfényem sem nagyon volt eddig elkerültem az ilyesmi rózsaszín dolgokat, mostanában kezdek nyitni új dolgok felé, jobb ilyen dolgokkal bővíteni a tárházat ha már bővítem. A szájfény állaga nagyon jó, nem ragadós és ami hatalmas pluszpont, hogy figyeltek az illatára, Strawberry Milkshake az árnyalat színe és minő meglepetés epres shake illata van!

rúzs: - 153 - Pink Ribbon, szájfény: - 12 - Strawberry Milkshake

szájfény

rúzs

szájfény+rúzs
Ez a szájfény rögtön belopta magát a szívembe, nem ragadós, sokáig bírja és olyan nagyon jó illata van, hogy azóta majdnem minden nap ezt használtam. Nem tolakodó de érezhető édes-gyümölcsös illata van.



 Coastal Scents 88 Original Palette:
A karácsonyi rendelésemnél már elfogyott, most pótoltam, van még raktáron.


Rengeteg színnel bővült így a készletem, tökéletesen értem,hogy miért is vannak oda az emberek ezért a palettáért. Színmintákat most nem készítettem a későbbiekben sminkekben fogjátok látni őket!



Barry M Pigmentek:

Bal felső: - 23 - Midnight.  Gyönyörűséges sötétlila, sajnos nem sikerült lekapnom sem természetes fényben sem vakuval az "igazi" színét, de biztosan sokat fogom még használni

Jobb felső: - 58 - Candy. Már a neve sem rossz, de a színe is lenyűgöző.

Bal alsó: - 87 - Coral.  Ezt a színt már korábban kinéztem, annyira nagyon tetszik, alig várom, hogy sminkelhessek vele!

Jobb alsó: - 90 - Pearly Mauve.  Kicsit lilásabb élőben mint ahogy a kép mutatja, kerestem egy színt ami feldobja a liláimat, mióta Suzie blogjában láttam a MUFE#92-es lilát azóta elszántan keresgélek :)




Ami még pozitív volt, hogy csökkentették a szállítási költséget, így ha pár dolgot akarok csak venni akkor 445-Ft a szállítási díj, de ezt teljesen érthetően leírják a honlapon is, hogy mennyibe kerül különböző módokon a szállítás. Egy nap alatt ideért a csomag ahogyan ígérték. A másik nagyon pozitív, kaptam ajándék ecsetet a rendelésem mellé, olyan jó érzés volt meglepődni amikor kicsomagoltam a cuccokat.

0 comments:

Post a Comment