mini rendelés

még régebben csináltam egy sminket az olajfekete Barry M sminkkel és annyira tetszett/annyi dicséretet kapott a szín, hogy mindenképp meg akartam venni. Tegnap elkapott a vásárlási láz de mivel hónap vége van így erőteljesen visszafogtam magam. Ennek eredménye lett ez a pigment, amit most nem feleztem senkivel. Külön jó hír, hogy a MUP-ban most tavaszi akció van ami pont érvényes a pigmentre is (meg még egy halom dologra).


A tégelyben látszik, hogy e az olajfekete tényleg igazi olajfekete szín. A lila illetve, zöld szín váltakozik, pontosan úgy mint egy olajfoltnál, nagyon különleges, egy sima füstös szemnél is ad egy kellemes pluszt a sminknek.



Most pár napig ismét a szakdolgozat miatt nem lesz (max. 1-2) cikk. Mivel írtam, hogy egy cikkben fogok szólni: április 7.-én csütörtök délben lezárom a nyereményjátékot. Jó sokan jelentkeztetek ezért lesz 2. helyezet is aki pigmenteket kap. A nyereményjáték vége után igyekszem gyorsan összesíteni a jelentkezéseket, viszont addig légyszíves hagyjátok kinn az oldalsávban a képet amíg nem hirdettem ki a nyerteseket.

0 comments:

Post a Comment