sminktárolók

Szeretem rendszerezni a dolgaimat és ezért kifejezetten zavar, hogy nincs rendes

  • fülbevaló
  • nyaklánc
  • körömlakk
  • és rúzstárolóm
pedig kifejezetten szeretnék. Mivel az összes árus lepattintott, hogy nekik nincs eladó tárolójuk ezért elkezdtem ilyen tárolók árusításával foglalkozó webshopot keresni. Jó sok kép vár a klikk után.


Részben sikerült, részben nem. Sajnos kishazánkban kifejezetten nehéz smink tárolására alkalmas átlátszó tárolót beszerezni, de amiket külföldi oldalakon láttam azok is 150$ körül kezdődtek.


Ez a tároló 290$ ami kb. 70 000 forintnak felel meg. Na egy akril sminktárolóért jelenleg biztosan nem adnék ki ennyi pénzt..sőt szerintem később sem.


Ennek egy jelentősen olcsóbb változata MUJI néven vált ismertté, egy ilyen dobozka 23,95$.
Természetesen ők sem szállítanak hozzánk, de ha valaki nagyon szeretne ilyet, úgyis meg tudja oldani.



Az organize.com-on tökjó dolgokat találtam, természetesen nem szállítanak hozzánk, bár külföldön élő ismerősökkel még mindig megoldható. Amik onnan megtetszettek:

15,49$



Körömlakktárolót a legnehezebb találni..

12,49$

 Teljesen jól lehet primereket, tubusos krémeket rendszerezni ezzel, ahelyett hogy a fiókba beömlesztve kallódnának.
4,99$


11,49$

Kifejezetten örülnék egy ilyen ékszertárolónak:
13,99$
Találtam egy budapesti boltot is, tárolók egész tárházát lehet innen beszerezni.
3000 Ft körül mozognak ezek a tárolók, szerintem én nemsokára beugrok a bemutatóterembe körbenézni és akkor tudok pontosabb árakat is mondani.

Fülbevaló tároló:
9 sor - 5 pár soronként

Nyaklánctartók:
2 + 8 nyakláncnak


Lehet kapni náluk még szemceruza, rúzs display-t is, érdemes körbenézni.

Nagy nehezen sikerült előkeresnem még több féle körömlakktartó állványt is innen:
Körömlakk tárolók:

3075 Ft

2075 Ft

Ezek mellett még van 36 és 60 darabos fali körömlakk tartó állványuk is  8855/13020 forintért, ezekről sajnos nincs kép.


Ti ezeket hogyan oldjátok meg? Tudtok valami jó kis helyről ahonnan ilyesmi tárolókat lehet venni?

0 comments:

Post a Comment