UD pigment + Revlon primer


Szülinapomra anyumtól két Urban Decay pigmentet és egy Revlon szemhéjalapozót kaptam. Tisztában vagyok vele, hogy olvassa a blogom mert amelyik nap nem írok bejegyzést mindig rám szól,hogy elfelejtettem.. tehát anyu, köszönöm szépen az ajándékokat, nagyon tetszenek! ;)

A háttérben a filmszociológia beadandóm gerincét láthatjátok az egyik fecnin a másikon pedig a szőnyegtisztító gép kölcsönzését ha már jobb idő lesz..muszáj fecnizni, el ne felejtsem! :D

Amíg utána nem néztem abban a hitben voltam, hogy rengeteg van benne, mivel elég nehéz egy átlag pigmenthez képest. 1,2 grammnyi pigment van benne, ami feltételezem így is életem végéig ki fog tartani mivel extrém pigmentált. A csomagolása nagyon tetszik, igényes és kézre esik.. még azzal sincs baj, hogy ecsetes az applikátor, szépen lehet dolgozni vele. A tesztes képen 1x húztam végig a kezemen az ecsetet, alap nélkül.



A primer még tesztelés alatt van, kicsit később amikor már eleget használtam szentelek neki egy külön postot. A csomagolása nagyon bejön, kb. 10 percet szenvedtem vele, mire rájöttem, hogy miként lehet kinyitni. Először oldalra kell csavarni a tetejét és utána felhajtani.. látott már valaki hasonlóan nyíló terméket?  


Tudtommal a termékeket anyum a vateráról rendelte, gonoszul meg is néztem, hogy mik vannak még. A pigmentek darabja 1580 a Revlon primer pedig 940 forint volt, de emellett ez eladótól Sleek és MUA termékek is rendelhetőek. Akit érdekel vaterán pötyögje be, hogy Urban Decay pigment és meg is találtátok. :)

0 comments:

Post a Comment