vélemény: Avon solutions maximum moisture am/pm

Eljött a hideg szeles idő,tehát a bőröm menetrend szerint extrém szárazzá vált.Nem pont a T-zónánál,ott ilyenkor még akár rá is foghatom,hogy normál,de a többi területen katasztrófa. Éget,húz a bőröm,fáj kellemetlen. Úgy döntöttem kipróbálom milyen ha külön krémmel kezelem ezt éjjel és nappal.

KLIKK!


Avon solutions maximum moisturize am.
A nappali krémecske olyan mint az átlagos avon krémek, SPF15, hidratálgat, tipikus visszafogott jó illatú, átlagos állag, fehér szín. Szerencsére gyorsan beszívódik és nem fénylik utána tőle (jobban) az arcom. A nap végéig nem is éreztem száraznak az arcbőröm,tehát teljesítette amit elvártam tőle.

Avon solutions maximum moisturize pm.
Az éjjeli krémecskére voltam kíváncsi, hogy vajon lesz-e valami különbség az eddig tapasztalt krémek és e között a krém között. Eddig azt hiszem kék színű hidratálóval még nem találkoztam, biztosan nyomatékosítani akarták vele, hogy bizony ez egy éjszakai krém. Kellemes illat, átlagos állag. Nem szívódik be igazán gyorsan, de ugye ezt nem is várjuk el egy éjszakai krémtől. Viszont reggel pihe-puha bársonyos bőrrel keltem fel. Nem voltak kiszáradt égő területek a bőrömön,nagyon kellemes érzés volt.

Összességében, a nappali krém nem nagy szám, teljesen átlagos. Az éjszakai krémmel viszont nagyon meg vagyok elégedve, tökéletesen hidratál, nem lesz zsírtócsa tőle az arcom és reggel amikor felébredek tényleg érzedm a különbséget. Ami még negatívum, hogy baromi nagynak tűnik a tégely és azt hiszed,hogy (bár elfelezve) nagy krémeket kapsz,de nem. Tipikus régi poén amikor az ajándékot több dobozba is csomagolták,hogy nagynak tűnjön, szóval a tégelyen belül van még egy tégely,elfelezve így kb. a méret 1/3-a lehet összességében krém. Az árát így is megéri, csak szerintem kicsit pofátlan dolog.

0 comments:

Post a Comment