TESZT: szemfesték lemosók

Méltatlanul alulbecsült téma a szemfestéklemosás,pedig nagyon-nagyon fontos. Az utóbbi időben két szemhéjfesték lemosót szoktam használni (leszámítva ha lusta vagyok és félálomban végigdörzsölöm az ágy melletti arctisztító kendővel az arcom). Tehát két versenyző száll ma ringbe, hogy melyik a profibb a szemhéjfesték eltávolításában. Teljesen fair küzdelem volt,ugyanazon a sminken használtam őket csak két külön szememen. Természetesen vízálló tust és szempillaspirált használtam.
KLIKK!

az első versenyző: 
AVON-conditioning eye makeup remover lotion
A legfelső kép az első "lehúzás" után készült, a második 2-3 lehúzással később, a harmadik pedig már némi körkörös mozdulatokkal megspékelt dörzsölés után (nem volt ilyen durván vörös a szemem!)

Összegzés: kifejezetten szeretem ezt a lemosót, megbirkózik a szivatósabb vízálló sminkekkel is, mégsem hagy semmi olajos réteget a bőrömön,de kifejezetten érződik a hidratáló hatása, nagyon selymes lesz tőle bőr. 



a második versenyző:
OMBIA cosmetics-eye makeup-remover
A legfelső kép az első "lehúzás" után készült, a második 2-3 lehúzással később, a harmadik pedig már némi körkörös mozdulatokkal megspékelt dörzsölés után

Összegzés: kifejezetten szeretem az illatanyag mentes lemosókat, legalább ennyivel kevesebb irritáció éri a bőröm. Nagyon szépen és gyorsan leszedi a vízálló sminkeket is,negatívuma,hogy olajos érzést hagy maga után.

Összehasonlítva a két terméket én az AVONos lemosóval vagyok jobban kibékülve,kizárólag a selymes és nem olajos utóérzet miatt. Az OMBIA lemosóval gyorsabban lehet végezni,a második képnél látszik leginkább a különbség, ezzel a szempillák tövéből is gyerekjáték "kirobbantani" a vízálló tust, illetve kevesebb "dörzsölés" szükséges.


0 comments:

Post a Comment