ecsetek a H&M-ből

Nagyon meglepett, hogy ilyen van. Meg, hogy észre se vettem, hogy van. Ilyenkor mindig belegondolok, hogy mennyi szuper dolog mellett megyek el ami éppen csak kiszúrja a szemem..tehát ennek most utánanéztem, árakat magyar forintban nem tudok megadni de azt tanácsolni tudom,hogy mindenképp tartsátok nyitva a szemeteket.


Kezdjük is azzal ami a leginkább megdobogtatta a szívem:
H&M powder brush
jól néz ki,mi? £2.99 (kb. 1000 Ft)

H&M brush
£1.99 (kb. 5-600 Ft)
erről az ecsetről azt lehetett hallani, hogy egy ELF ecset koppintása


H&M púder/pirosító ecset
£2.99 (kb. 1000 Ft)
rövid nyelű,utazáshoz tökéletes


Amit még így hirtelen kinéztem tőlük:
H&M műszempilla
£2.99 (kb 1000 Ft)

Összességében jó véleményeket lehet olvasni az ecsetekről. Ár/érték arányban szerintem is nagyon jónak tűnnek.


Most őszintén én vagyok ennyire vak, hogy ezeket eddig nem vettem észre vagy nektek sem tűnt fel?




0 comments:

Post a Comment