tightline

Számomra az egyik legkellemetlenebb volt hozzászokni a procedúrához (szorosan a gyanta mögött van jelenleg). Lehet, hogy nem ismerős a név,de szerintem már mindenki hallott róla vagy látta,ez a szempilláid tövének kihúzása..ceruzával,porral,zselés tussal. Mindennel próbáltam a felvitel szerintem semmivel sem kellemes érzés,de kárpótol a látvány utána. Pár másodpercnyi kellemetlenség ekkora különbséget hoz:


 a továbbiakban lesz "szembenyúlós" kép is tehát ha nem bírod, ne is kattints a továbbra :)


Tehát a lényeg,hogy kimondottam a szempilláink tövét húzzuk ki illetve bentebb a felső ívet:


kihúzás közben:
kellemesen brutális kép :D


első körös kihúzás,a szempillák tövénél látszik a kis bőrszín

második körös kihúzás,itt már (többnyire) nem látszik :)

előtte:


utána:





hasonló módon szoktam kihúzni a szemem mint ő csak én közben nyitva tartom és nézem 

0 comments:

Post a Comment